Cabbage rolls / Sarmale

Posted: December 4, 2008 in Dinner
Tags: , ,
Comments
  1. apai une e sarmalili???? cine’a mîncat tati sarmalili???
    chiar mi-e poftaaaaaaa! adica mi-ai facut pohta, ca nu ‘mi-era. evit(?!) sa-mi fie pofta penca-i prea mult de munca , si , mai ales, penca n-am varza potrivita, snick, snick:(
    sa fac, sa nu fac? ce pofta-mi facuuuuusi!!!! a, am mai zis?! pai de, daca-mi facusi!

  2. sidi2u says:

    Sa stii ca le-am facut de cateva zile si, din greseala, bineinteles, am publicat ceea ce nici macar n-am fotografiat. Sunt bune, cu varza acra, cu ciolan afumat. Mie nu imi ia mult sa le crosetez, mi se pare o mancare foarte rapid de facut.

    Ai vazut si tu ce chef am de postat in ultima vreme. Nu ca as fi fost bloggerita adevarata vreodata ;).

  3. varza acra, cuvintu cheie pe care n-am avut curaju sa-l zic…luasi putina cu tine, sau de unde ai tu asa ceva?
    frunze de vita (nu de vaca;)) gasesc, dar mi s-a luat de ele. gasesc doar varza acra tocata, dar ce sa fac cu ea decit un hot dog din cind in cind? e, mai incerc io s-o alatur -calda au rece- unui piure de cartofi,dar face populatia niste mutre acreeeee… am dat si de-o varza care se preteaza cit de cit la’nfasurat, dar e prea dulce.
    daca sed si ma gindesc mai bine, foarte mult timp nu dureaza nici la mine pin le pun pe foc, ca mi-s -vorba ceea- vite(a)za in bucatarie (mi-or murit laudatorii), dar maica-(Luumiii, toaca tu carnea, curata legumele, taie varza, samd)mea facea foaaaarte des sarmale…e psihic, deci;;)

    vazui, vazui….deci n-ai cerut sfat lu’ Shi:(:(

  4. sidi2u says:

    Varza acra o cumpar de la un magazin polonez. O au la butoi, cate o capatana sa ajunga sa umplii oala ai mai mare sau la borcan pentru oale de bun simt. E buna la gust, ca aia de la mama de-acasa. Aseara l-am sarbatorit pe Luca si si sarmalele, pe locul doi, dupa salata de vinete a Cristinei, au fost apreciate.

    Partea cu sfatu’ n-am prins-o, sunt un pic groggy, poate d’aia.

  5. parca am auzit c-ar fi prin Bruxelles (sau Anvers…?…) un magazin polonez, dar polonezilor de-aici, daca li se face dor de varza acra, le e mai simplu sa dea o fuga acasa decit sa faca comert;)
    iar românii nu fac nimic:D
    partea cu sfatu era’n legatura cu ce ziceam la postarea cu shi, adica s-o’ntrebi pe ea cum se gaseste sursa de energie:) si sa’nveti asta

  6. sidi2u says:

    “Shi” mi-a trebuit o zi “shi” ma prind.

Leave a Reply

